توصیه طلایی برای کاهش وزن – خبر زنده

دکتر دیوید لودویگ، پروفسور تغذیه در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد می گوید: «بدن زمانی که افراد کمتر غذا می خورند، مقاومت می کند. وی گفت: محدودیت کالری نه تنها باعث گرسنگی افراد می شود، بلکه متابولیسم را نیز کند می کند.

در حالی که برخی از افراد ممکن است در کوتاه مدت وزن کم کنند، تعداد کمی از افراد می توانند گرسنگی خود را نادیده بگیرند و برای حفظ وزن خود با مشکلات متابولیک مبارزه کنند.

پیشنهاد جدید محققان این است که شمارش کالری را متوقف کنید و برای کنترل سطح انسولین به سادگی مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. می توانید انسولین را به عنوان غذای نهایی سلول های چربی در نظر بگیرید. انسولین بالا سلول های چربی را برای ذخیره کالری برنامه ریزی می کند. بنابراین کالری زیادی در خون وجود ندارد، بنابراین ما از گرسنگی می میریم.

نکته طلایی برای کاهش وزن این را امتحان کنید

رژیم های کم کربوهیدرات در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند که اغلب شامل حذف کربوهیدرات های تصفیه شده از جمله نان، برنج و شیرینی می شود.

روی پروتئین ها و چربی های سالم مانند میوه ها و آجیل ها تمرکز کنید. رژیم محبوب کتوژنیک فرم فشرده تری است که کربوهیدرات ها را به 30 تا 50 گرم در روز محدود می کند. تحقیقات بیشتر نشان می دهد که رژیم های کم کربوهیدرات نه تنها موثر هستند بلکه پایدار هستند.

وقتی کربوهیدرات ها را محدود می کنید، بدن کار بسیار خوبی برای سوزاندن چربی انجام می دهد زیرا قند زیادی برای سوزاندن وجود ندارد. هنگامی که افراد رژیم غذایی خود را با محدود کردن کربوهیدرات ها، خوردن مقادیر متوسط ​​پروتئین و افزایش وزن شروع می کنند، احساس سیری می کنند و به طور طبیعی کالری را بدون نیاز به شمارش آنها محدود می کنند.

  قیمت سکه و دلار در فروردین - خبر زنده

مطالعات نشان می دهد افرادی که رژیم های کم کربوهیدرات دارند می توانند بیش از 10 درصد وزن بدن خود را از دست بدهند و حفظ کنند.

پزشکان اغلب فکر می کنند که افراد به دلیل پرخوری یا ضعف اراده، اضافه وزن دارند. این رویکرد از تقصیر بیمار جلوگیری می کند و چاقی را به عنوان یک مشکل بیولوژیکی با تمرکز بر تنظیم هورمون انسولین در نظر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید