راس لگت، رئیس بازاریابی مسیر، روابط بینالملل و اتحادیه، گفت که شرکت هواپیمایی ژاپنی خانوادههای بوئینگ 787 و ایرباس A321neo را بهعنوان جایگزینهای احتمالی برای ناوگان بوئینگ 767 و ایرباس A220 و J2 منطقه بررسی میکند.
وی افزود: “ما ناوگان نسبتاً بزرگ 787 داریم، بنابراین A321 جایگزین خواهد شد، اگرچه هنوز تصمیم نهایی در مورد آن نگرفته ایم.”
به گزارش سایت هواپیمایی ژاپن، این کشور 31767 فروند هواپیما، 18 هواپیمای امبرائر E-170 و 14 هواپیمای E-190 در ناوگان خود دارد.
لگته گفت که این ایرلاین ظرفیت داخلی خود را قبل از همه گیری ماه مه به 100 درصد بازیابی کرده است. با این حال، تقاضا در مقایسه با سال 2019 حدود 85 تا 95 درصد بود.
وی ادامه داد: در بازار بین المللی با کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان که عملا تعطیل هستند و ژاپن که تعداد اقساط روزانه را محدود کرده است، ظرفیت حدود 65 درصد نسبت به قبل از اپیدمی است.
جونیچیرو میاگاوا، معاون اجرایی اتحادیههای کارگری و امور بینالملل در Al Nippon Airways (ANA)، گفت که تقاضای داخلی در هلدینگهای رقیب ANA حدود 80 درصد از سطوح قبل از همهگیری بود.