ابزارهای جدید درآمدزایی به اینستاگرام و فیسبوک اضافه شده است – خبر زنده

به گزارش ایسنا، زاکربرگ همچنین اعلام کرد که برای کسب درآمد بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا، متا تا سال 2024 از رویدادهای آنلاین پولی رایگان، اشتراک طرفداران، غرفه‌ها و محصولات خبری رایگان برای سازندگان محتوا پشتیبانی می‌کند. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که تا سال 2023، این موارد تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار خواهد گرفت.

زاکربرگ گفت متا در حال آزمایش مکان خاصی در اینستاگرام است که برندها می توانند تولیدکنندگان محتوا را پیدا کنند و برای محتوای آنها پول دریافت کنند. این بازار محتوا به برندها اجازه می دهد فرصت های جدیدی را برای همکاری به اشتراک بگذارند. زمانی که برند تولیدکننده محتوا را پیدا کرد که می‌خواهد با آن برند کار کند، می‌تواند پروژه‌ای مفصل به آن‌ها ارائه دهد. متا گفت که این یک پوشه پیام مشترک (DM) در اینستاگرام خواهد بود که در آن سازندگان محتوا و برندها می توانند پیشنهادات و پروژه های خود را فیلتر کنند.

حرکت متا برای ایجاد بازاری برای سازندگان محتوا مشابه بازار تولید کننده محتوای TickTok است که پلتفرم بازاریابی داخلی اینفلوئنسرهای ویدیویی است. واضح است که بازار محتوای متا بخشی از تلاش های مداوم این شرکت برای رقابت با تیک تاک و جذب تولیدکنندگان بیشتر محتوا به پلتفرم خود است.

متا اشتراک‌های تعاملی را راه‌اندازی خواهد کرد که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد مشترکان پولی خود را به گروه‌های اشتراک‌گذاری شده فیس‌بوک در پلتفرم‌هایشان دسترسی داشته باشند. این شرکت ادعا می کند که این انحصارها اولین سرمایه گذاری متا در ابزارهای درآمدزایی تعاملی برای سازندگان محتوا است که به سازندگان محتوا اجازه می دهد از طرفداران خود در پلتفرم های دیگر پول دریافت کنند و به قابلیت های خود فیس بوک دسترسی پیدا کنند.

  تغییر در سهمیه بنزین انجمن 24

زاکربرگ گفت متا دسترسی به برنامه فیس بوک Rails Playbones را برای تولیدکنندگان محتوای بیشتر در فیس بوک باز می کند، که به سازندگان محتوا اجازه می دهد از Rails اینستاگرام خود در فیس بوک پست کنند و کسب درآمد کنند. اپلیکیشن فیس‌بوک Rails Playbones بخشی از یک صندوق متا محتوای 1 میلیارد دلاری است.

از هفته آینده، سازندگان محتوا در ایالات متحده می توانند برای برنامه فیس بوک Rails Playbones درخواست دهند اگر بیش از پنج نسخه منتشر کرده باشند و ویدیوها در 30 روز گذشته در مجموع 100000 بازدید داشته باشند.

زاکربرگ اعلام کرد که متا عناصر مجازی ستاره های فیس بوک را باز می کند، که به طرفداران اجازه می دهد از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود برای همه سازندگان محتوای واجد شرایط حمایت کنند. از این هفته، تولیدکنندگان محتوا با حداقل 1000 دنبال کننده در 60 روز گذشته، واجد شرایط این طرح خواهند بود. سازندگان محتوا باید در منطقه ای باشند که Stars در دسترس است و از قوانین درآمد و درآمدزایی از محتوای متا پیروی کنند.

به گفته TechCrunch، متا همچنین NFT خود را در اینستاگرام آزمایش می کند تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری در سراسر جهان بتوانند NFT خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. بلاک چین ها برای نمایش NFT در اینستاگرام، اتریوم و پلاگین پشتیبانی می شوند و پشتیبانی از Flow و Solana به زودی اضافه خواهد شد. فیس بوک همچنین در حال آزمایش است تا به سازندگان محتوا اجازه دهد بین اینستاگرام و فیس بوک پست بگذارند. متا همچنین NFT ها را در اینستاگرام با SparkAR آزمایش خواهد کرد.

  سابقه استخدام 60 نماینده مجلس در وزارت نفت

دیدگاهتان را بنویسید